Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

 

Çalışanlar bir işletmeyi zirveye çıkarabileceği gibi başarısızlığına da neden olabilir. Çalışanlar kendilerini işletmenin bir parçası gibi hissettiklerinde, daha iyi performans gösterme ve elinden gelenin fazlasını yapma olasılıkları daha yüksektir. Çalışanların her görevi anlamasını ve takdir etmesini sağlamak, her yiyecek hizmeti işletmesinin başarısında hayati öneme sahiptir ve bu durum hem mutfak hem de servis çalışanları için geçerlidir.    

Kabak Önerileri

Mutfak Ekibinin Dağılımı ve Eğitim

Gelişim ve iş üstünde eğitim açısından ekip içinde deneyimin dengeli dağılmış olması önemlidir.

İşin temposunu yönetin ve çalışanların çalışma alanlarının sorumluluğunu almasına izin verin. Hangi işin ne zaman ve hangi süre içinde yapılması gerektiğine dair açık bir görüşe sahip olmak, beraberinde kazanımlar da getirecektir.

Çalışanlara çalışanlar tarafından eğitim vermek üzere yoğun olmayan saatler için planlama yapın.

Kabak Önerileri

Servis Elemanlarının Yönlendirilmesi

Servis çalışanlarının çoğu gençtir ve bu ekipler genellikle yarı zamanlı çalışanlardan oluşur. Neyi satacaklarını ve menüyü nasıl satmaları gerektiğini tam olarak bilmelerini beklemek gerçekçi değildir.

Aktif satış ürün bilgisi sosyal beceri ve cesaret gerektirir. Menü hakkında düzenleyeceğiniz bir eğitim oturumuyla çalışanlara bu özellikleri geliştirmeleri konusunda yardımcı olun. Yemekleri tatmalarına ve şeflere her birinin nasıl hazırlandığını sormalarına izin verin. Bu, menüyü anlamalarına ve mutfak ekibiyle iyi ilişkiler geliştirmelerine yardımcı olacaktır.

Tavsiyeler satışın önemli bir parçasıdır. Servis çalışanlarını hangi içecekle hangi yemekle iyi gideceği ve önemli yemeklerin yanında hangi meze, garnitür veya salatanın tavsiye edilebileceği konusunda eğitin.