Şefler olarak Şefleri destekliyoruz | Unilever Food Solutions
Menü

Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

Bizler ŞEFLERİ destekleyen ŞEFLERİZ

Biz birbirini destekleyen ŞEFLERİZ

Unilever Food Solutionsşefler tarafından hayata geçirilmiş bir şirkettir; yani her gün mutfakta nelerle karşı karşıya olduğunuzu çok iyi ve ilk elden biliyoruz. Bu yüzden attığımız her adımda hayatınızı biraz daha kolaylaştırmaya odaklanıyor; size ilham vermeyi, eğitimlerle ve en iyi ürün çözümleriyle desteklemeyi amaçlıyoruz.

300’ü aşkın şeften oluşan ekibimiz ile profesyonel gıda hizmetleri alanındaki engin deneyimiyle lezzet, kolaylık ve besin değerini tutarlı ve yüksek standartlarla dengeleyen yemek çözümleri sunuyoruz.

Gıda hizmetleri profesyonellerinin oluşturduğu küresel ağımızla en iyi sürdürülebilir malzemelerin tedarik edilmesine, kaliteli ürünler geliştirilmesine, ilham verici ve dünyadaki trendlerle uyumlu tarifler yaratılmasına, şeflere ihtiyaç duydukları eğitim ve desteğin verilmesine katkı sağlamak için çalışıyoruz.

Şeflerden ve gıda profesyonellerinden oluşan ekibimizi takip edin!

Size ilham vermek için her zaman buradayız! En yeni malzemeler, en güncel yemek teknikleri, en iyi yemek etkinlikleri ve mutfakta keyifli ve eğlenceli anlar için bizi takip edebilirsiniz.

Bize Ulaşın

444 25 19

Ürünlerimiz hakkında soru ve görüşleriniz için Unilever Tüketici Hattı’nı arayabilirsiniz.

Şeflerden Şeflere…

Şeflerin halinden yine şefler anlar. İşimizin sadece harika görünen lezzetli menüler hazırlamakla sınırlı olmadığının, işin perde arkasından çok daha fazlası olduğunun farkındayız. Bu yüzden gıda güvenliğinden maliyet yönetimine, misafir memnuniyetinden sosyal medya iletişimine kadar farklı konularda içeriklerimizle işinizi geliştirmenize destek oluyoruz.

Üç yıldır devam eden ve bugüne kadar 50 bine yakın şefe ulaşan Türkiye’nin ilk ve tek çevrimiçi gıda güvenliği eğitimi “Güvenilir Eller”e katılarak siz de adınıza özel sertifikanızı alabilirsiniz.

İşinizi geliştirmek için ihtiyaç duyabileceğiniz püf noktalar ise burada!

Menü Trendleri ve İlham Kaynakları

Vejetaryen gıdalara, glütensiz menü seçeneklerine ve bütünsel bitki bazlı beslenmeye olan talep artışı, gıda trendlerinin ve müşteri ihtiyaçlarının sürekli değiştiğinin en iyi göstergesi. Tüm bunları takip etmenin zaman zaman zor olabileceğinin farkındayız. 

Bu yüzden şeflerden oluşan uzman ekibimizle hazırladığımız gıda trendlerine yönelik içerikler, restoran tarifleri ve çevrimiçi şef kurslarıyla yaratıcılığınızı ve özgüveninizi korumanıza katkı sağlamak için çalışıyoruz. 

UFS Online Mağazası – Tüm İhtiyaçlarınız Burada

Profesyonel gıda ürünlerimizi şeflerimizin uzmanlığı ve katkılarıyla geliştiriyoruz. Bu sebeple, öncü gıda ürünlerimiz ve markalarımızla, mutfaktaki kalite anlayışınızdan ödün vermeyen çözümler sunuyoruz.

Bulyonlarımızdan, çaylarımıza, soslarımızdan, tatlılarımıza; renklendirici ve koruyucu içermeyen formüllerimizle, sizlerin tüm ihtiyaçlarına cevap vermek ve size mümkün olan en iyi hizmeti verebilmek için yanınızdayız. UFS Online Mağazası bu çabalarımızın en iyi örneklerinden! 

Artık dilediğiniz zaman kolayca sipariş verebilir ve online siparişe özel avantajlı fiyatlarımızdan faydalanabilirsiniz.

Üstelik, online mağazamızdan UFS ürünlerini sipariş vererek Ödül Programı'mıza dahil olup her siparişte kazanacağınız ödül puanlarınız ile işletmenizde gereksinim duyabileceğiniz birçok ürünü ücretsiz edinebilirsiniz.    

Unilever Foods Solutions'ın Ambalaj Sürdürülebilirliği Konusundaki Taahhütleri

Plastik kullanımı söz konusu olduğunda, Unilever Food Solutions olarak daha azın daha verimli olduğunu düşünüyoruz. Plastiği azaltmak için ortaya koyduğumuz bağlılığımızı daha ileri taşımak üzere çalışırken Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı yol göstericimiz olmaya devam ediyor.

Plastik ambalaj ayak izi yaklaşık 700.000 ton civarında olan Unilever, iki taahhütte bulundu:

  1. İlk defa kullanılan plastik ambalajlarını, 2025 yılına kadar yüzde 50 azaltmak ve ambalajların üçte birinin (100.000 tondan fazla) net plastik azalımından gelmesini sağlamak.

    Bunun için Unilever, birden fazla kullanılabilen ambalajlara (yeniden kullanılabilir ve/veya yeniden doldurulabilir), ‘plastiksiz’ çözümler (alternatif ambalaj malzemeleri veya ambalajsız ürünler) gibi alanlara yatırım yapıyor ve mevcut ambalajlarındaki plastik miktarını da (konsantre ürünler ile) azaltıyor. Birincil hammaddeden üretilen plastik ambalajlar yerine geri dönüştürülmüş plastiklerin kullanılması da tasarrufu tamamlayacak.  Unilever, 2018'de kullanılan toplam yeni plastik ambalaj tonuna göre, her yıl kullanılan yeni plastik ambalajın toplam tonunu ölçecek. Bu taahhütle Unilever, 2025'e kadar en fazla yeni plastiklerden kaynaklı ayak izini maksimum 350.000 tona düşürecek.

  2. 2025'e kadar sattığından daha fazla plastik ambalajın toplanmasına ve işlenmesine yardımcı olmak.

Unilever’in bu taahhüdü, şirketin 2025 yılına kadar 1 yılda yaklaşık 600.000 ton plastik toplanmasına ve işlenmesine yardımcı olmasını öngörüyor. Bu, şirketin mevcut 700.000 ton plastik ambalaj ayak izinden daha düşük bir oran, çünkü taahhüt ettiği 100.000 ton mutlak tasarrufu yansıtıyor.

Unilever bu taahhüdü şöyle yerine getirecek:

  • Atık toplama ve işlemede doğrudan yatırım ve ortaklıklar kurarak,
  • Ambalajlarda geri dönüştürülmüş plastik satın alımı ve kullanımı sağlayarak,
  • Unilever'in, piyasaya sürdüğü ambalajlarının toplama bedelini doğrudan ödediği, “Genişletilmiş Üretici Sorumluluğu Planları”na katılmak.

 

Lütfen geri dönüştürün: Sürdürülebilir ambalajlamaya bağlılığımız


Bugünden itibaren Unilever Food Solutions ürünlerinin tümünde, müşterilerimizi ve tüketicilerimizi bu yolculukta bize eşlik etmeleri için davet edecek olan "Please recycle" logosu bulunacaktır. Ayrıca geri dönüşüm çözümleri bulunmayan bölgelerde de bu çözümleri oluşturmalarına yardımcı olmak için tedarikçilerimiz ve iş ortaklarımızla yakın iş birliği içinde çalışmaya devam ediyoruz.