Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

Kabak Önerileri

İşletmedeki sorunların sona ermesine yardımcı olabilecek bazı ipuçlarını burada bulabilirsiniz.

  • Servis personellerini mutfakta zaman geçirmeye teşvik edin. Yemek salonunda müşteriye ulaştırdıkları tabakların hazırlanması için gereken zaman ve çabayı görmelerini sağlayın. Hazırlama ve servis aşamalarında yardımlarını alın. Bu sayede olayın iç yüzünü tam olarak kavrayacaklardır.
  • Şefler için de aynısı geçerlidir. Birkaç masaya bakmalarını sağlayın. Bazı müşterilere hizmet vermenin pek keyifli olmadığını fark ettiklerinde garsonlara duydukları saygı artacaktır.
  • Herkesin iletişimden dem vurduğunu biliyoruz, fakat her türden ilişkinin iyileştirilmesi hayati önem taşır. Servisten önce her iki tarafın da aynı şekilde düşündüğünden emin olmak için her gün restoranın servis kısmında görev yapan personellerle sürekli iletişim halinde olun.
  • İşletmenizde servis ekibi ile mutfak ekibi arasında tampon görevi görmek üzere yetkilendirilen kişinin her iki tarafın da dilini konuşabildiğinden ve aralarında ortaya çıkabilecek gereksiz gerilimleri önleyebileceğinden emin olun.

 

Servis ve mutfak arasındaki gerginliği düşük seviyede tutmak daha iyi iş ilişkileri ve bahşiş bırakmaktan memnuniyet duyan mutlu müşteriler anlamına gelir.