Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

. İşte, kaslarda boşalan glikojen depolarını yenilemek ve sağlıklı bir vücudu güne hazırlamak için kahvaltıda hünerlerini gözler önüne serebileceğin öneriler:

  • İyi bir şefin kahvaltısı mutlaka lif içermeli. İster tam tahıllı ekmek ister yulaf kullan sana kalmış. Yulaf ezmesine meyve ve süt ekleyebilir, farklı sunumlar hazırlayabilirsin. Ekmeksiz kahvaltı yapmam diyenlere de peynirli, maydanozlu, yumurtalı fırında ekmek dilimleri yapabilirsin. Aşçıların hayal gücü geniş olur derler.
  • Kahvaltının olmazsa olmazı protein. Yumurta, peynir, süt, yoğurt, füme et ya da tofu gibi yüksek protein içeren besinler mutlaka kahvaltıda yer almalı. Birkaç çeşit peyniri kullanarak peynir tabağı hazırlayabilirsin. "Ben yumurta sevmem." diyenleri dize getirecek birbirinden lezzetli omletler yapabilirsin.
  • Yağsız bir kahvaltı olmaz. Ancak sağlıklı bir kahvaltıda tabii ki tereyağı da olmaz. Bunu aklımızdan çıkarmadan sağlıklı yağlara bir bakalım. Sağlıklı bir kahvaltıda yağ olarak ceviz, fındık, badem, zeytin, zeytinyağı ve avokado gibi besinler kullanmalısın.
  • Sağlıklı kahvaltı demek düşük kalorili olacak anlamına gelmez. 250 kalorinin altında kahvaltı kahvaltı değildir, ancak atıştırma olabilir. Bunu aklından çıkarma...

Önerilen Tarif

Chipotle Mayonezi ve Avokadolu Yaz Sandwich'i

Unilever Food Solutions'da Chipotle Mayonezi ve Avokadolu Yaz Sandwich'i şeflere özel sırlarını ve porsiyon adetine göre değişen malzeme gramajlarını keşfedin!

Tüm Tarifleri Görüntüle

Enerjiyi Tavan Yaptıran Sağlıklı Kahvaltı Seçenekleri
 

Avokadolu yumurta: "Şef dediğin ilginç yemekler yapar." mottosunun en güzel örneği olan avokadolu yumurta, tatsız tuzsuz avokadoya mükemmel bir lezzet kazandırmanı sağlar. Üstelik yüksek protein ve doymamış sağlıklı yağlar içeren avokadolu yumurta ile tüm marifetlerini ortaya dökebilirsin.

Reçelli fıstık ezmeli yulaf: Yüksek protein içeren fıstık ezmesi ile reçeli bir araya getirip bir de süslersen mükemmel bir kahvaltı seçeneği oluşturabilirsin. Yulaf, içeriğindeki yüksek lif sayesinde uzun süre tok tutar ve reçel ile fıstık ezmesi de enerjinin tavan yapmasını sağlar.

Nohutlu yumurta: Nohutlu yumurta ile fark yaratan bir aşçı olabilirsin. Kahvaltıda doymak isteyenler için mükemmel bir seçenek olan nohutlu yumurta ile tam bir protein patlaması yaşatabilirsin. Yeteneklerin doğrultusunda taze fesleğen, baharatlar ve sarımsak, soğan gibi sebzelerle omleti farklı formlara çevirebilirsin.

Izgara tavuklu sandviç: Bir aşçı için hazırlaması en kolay ve pratik olan ızgara tavuklu sandviç aynı zamanda yüksek protein içeriyor. Izgara tavuk göğüs ile birlikte yeşillik ve turşu da kullanabilirsin.

Kakaolu toplar: Şeker yerine muz, kayısı ve hurma kullanarak hazırlayabileceğin kakaolu topları, tarçın ve fındık ile de süsleyebilirsin.

Yulaflı ve elmalı crumble: Elma, yulaf ezmesi, kuru üzüm, ceviz, fındık tarçın kullanarak mükemmel bir atıştırmalık hazırlayabilirsin. Elma yerine mevsime göre farklı meyveler kullanmanda hiçbir sakınca yok.

Peynir topları: Özellikle ikindi çayı ve kokteyl davetlerinde hazırlayabileceğin peynir topları farklı lezzeti ve görünümüyle ne kadar mükemmel bir şef olduğunu haykırıyor. Maydanoz, çörekotu, domates, ceviz içi ile birlikte hazırladığınız peynir topları hem sağlıklı hem de lezzetli.

Enerji topları: Ceviz, fındık, bal ve badem kullanarak tam bir enerji patlaması yaratabilirsin. Tarçın ile de lezzetlendirebilir ve üstün şef marifetlerini ortaya koyarak mükemmel bir sunum gerçekleştirebilirsin.

Keten tohumlu protein bar: Pratik sağlıklı atıştırmalıklar denildiğinde ilk akla gelen lif, protein ve vitamin üçlüsünü bir araya getiren protein bar ile yüksek kalsiyumlu ve düşük kalorili enfes bir lezzet sunabilirsin.

Knorr Fesleğenli ve Kekikli Salata Sosu 750 g

Zengin ürün çeşitleri ile yemekleri ziyafete dönüştüren lezzetçilerin vazgeçilmezi Knorr Fesleğenli ve Kekikli Salata Sosu 750 g UFS güvencesiyle satın almak için hemen tıklayın!

Daha Fazlasını Görüntüle
Ürün Fiyatı