Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

Instagram ve Facebook, kahvaltılar, öğle yemekleri ve akşam yemekleri için sürekli besleyici bir kanaldır. Bedava pazarlama ve ilham verme kanallarıdır. Mekanınız hakkında paylaşım yaparken aklınızda bulundurmanız gereken bazı basit kurallar var.

 

Yapılacaklar

Kullanacağınız platformları anlayın. Twitter, Instagram'dan daha az görsel, dolayısıyla her ikisi için farklı içerikler üretin. 

Her bir sosyal platformla birlikte kullanılması uygun kaçan dili ve tonu kullanın. Facebook rahattır, Instagram'da hashtag'ları kullanın ve Twitter'da açıklamanızı kısa tutun. Endüstriden esinlendiğiniz liderleri ve insanları izleyin ve kendilerini ve yemeklerini nasıl tanıttıklarını öğrenin.

Yayınlarınızda, yemeklerinizle alâkalı #instagood #iyiservis #yemekfotoğrafçılığı #gününyemeği #gününfotoğrafı gibi  yemekle ilgili populer etiketleri kullanın. Bu, insanların yiyeceklerinizi bulmalarını kolaylaştırır.

Mekanınızın kimliğini seçin. Bir etiket ile başlayın, #mekanınızınismi.

Markanızın sesini tanıyın ve işinizin tutarlı olmasını sağlayın. Yaratıcı olmak önem taşırken, mekanınızın görünümü ve hissi her resim ve gönderiyle karşı tarafa geçmelidir.

 

Yapılmayacaklar

Yalnız başına çalışmak. Kendi sosyal medya şablonunuz için sizin sektörünüze benzer sektördeki diğerlerinin neler yaptıklarını takip etmek ve izlemek.

Uzun iletiler oluşturmak. İşleri kısa, keskin ve tatlı tutmayı unutmayın. Sizin gibi herkesin vakti az.

# Etiket kullanımınızı abartmak.

Takipçilerini görmezden gelmek. Buna boşuna sosyal medya denilmiyor, bu nedenle şu andaki ve gelecekteki müşterilerle sohbetinize devam edin.