Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

Hepimiz sosyal medyanın gücünü ve mekanınıza sağlayacağı erişim imkanını biliyoruz. 

Bu size, gelecekte müşterilerinize erişmeye yönelik  iletişim araçları ouşturmada ve onlarla daha iyi irtibat kurmada harika bir fırsat sunar. Şimdi bile neredeyse tüm müşterilerinizin akıllı telefonlara erişimi var ve yemeklerinizin şipşak fotoğraflarını çekiveriyorlar. Bu nedenle sunum bir zorunluluktur, salatalar güzel hazırlanmış ve süslenmiş, biftek mükemmel pişmiş olmalı ve elbette hiçbir şey çok pişmiş olmamalıdır.

Mekanınızın Sosyal Medyadaki Erişim Oranını Artırmanız İçin İşte Size Birkaç İpucu

  • Herkesin ilgisini çekmek için içeriğinizi güncel tutun
  • İnsanların, Facebook’ta yer bildirimi (check-in) yapmasını teşvik edin ve  mekanınızın daha fazla fark edilmesini sağlayın
  • Diğer kullanıcıların dikkatini çekecek, iyi sunulmuş yemeklerin kaliteli fotoğraflarını kullanın. 
  • Facebook'ta en çok paylaşılan gönderiler fotoğraflardır
  • Sayfanızın "beğenilmesi" (like) veya takip edilmesi ve bu sayede daha fazla erişim kazanmanız için, yemeklere yönelik teşviklerde bulunun.
  • Sayfanızı güncel tutmak için düzenli olarak ilan yayımlayın, ama aşırıya kaçmamanız gerektiğini unutmayın.
  • Sürekli arka planda bulunacağı için, kapak fotoğrafı olarak heyecan verici ve yüksek kalitede bir resim seçin.
  • Videolar, sayfayı görüntüleyenleri  dijital ortam ile meşgul etmenin harika bir yoludur.
  • # Etiket kullanın, ancak fazla # etiketleme ile aşırıya kaçmayın.
  • İçerikleriniz Facebook, Twitter, Instagram vb.'de  tam olarak aynı olmasın.