Normalleşme Döneminde Dijital Menüler | Unilever Food Solutions
Menü

Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

Yeni Bir Kavram Olan Dijital Menülerin Avantajları

Aslında geçmişte de var olmasına rağmen Covid-19 sürecinde çok daha fazla karşılaşmaya başladığımız dijital menüler, yalnızca salgının hafifletilmesinde değil; birbirinden farklı konularda çeşitli avantajları beraberinde getiriyor. Bu avantajlar:

●     Klasik menülerin üretilmesi için gereken selüloz ihtiyacını ve haliyle ağaçların kesilmesi durumunu ortadan kaldırır.

●     Başta birden fazla menü kullanan işletmelerdeki karmaşıklık olmak üzere genel olarak klasik menü kaynaklı dağınıklığı ortadan kaldırır.

●     Klasik menülerdeki ürün veya fiyatları değiştirmek çok daha zahmetlidir ancak dijital menülerde birkaç basit işlemle istenen değişiklikler kolayca gerçekleştirilir.

●     Klasik menüler, kağıt üretimi ve baskı süreci gibi aşamalar gerektirdiği için çok daha maliyetlidir, dijital menülerin toplam maliyeti ise oldukça düşüktür.

●     Dijital menüler, sürekli elden ele dolaşmadığı ve farklı kişilerle temas etmediği için hijyen ve sağlık açısından çok daha avantajlıdır.  

Yeni Bir Kavram Olan Dijital Menülerin Avantajları

Dijital Menüler Konusunda Müşterileri Yönlendirmelisin

Dijital menülerin maliyet, hijyen ve çevre sağlığı bakımından çok daha avantajlı olduğu kolayca anlaşılabiliyor ancak iş, masaya oturan ve klasik bir menü talep eden müşterilere dijital menüyü açıklamaya geldiğinde zorlaşabiliyor. Teknolojiyle arası iyi olmayanlar, kağıt üzerinde basılı bir şekilde menü görmek isteyenler veya o an farklı sebeplerden dolayı telefonunu, tabletini kullanamayanlar, dijital menü konusunda isteksiz davranabiliyor. Bu noktada en büyük görev, siparişleri alan servis elemanlarına düşüyor. Bu durumda olabildiğince anlaşılabilir ve basit bir şekilde bu durumun sağlık ve hijyen açısından çok daha faydalı olduğu vurgulanmalı, müşterilerin dijital menülere kendi telefonları ya da tabletleri üzerinden nasıl ulaşabilecekleri detaylı bir şekilde açıklanmalıdır. Eğer müşteri bu işlemi çeşitli sebeplerden dolayı gerçekleştiremiyorsa servis personeli kendi cihazı üzerinden menüyü açarak müşteriye yardımcı olmalıdır.

Basılı menü konusunda ısrar eden müşteriler için ise alternatif bir seçenek olarak hijyen açısından güvenebileceğin, tek kullanımlık baharatlarda olduğu gibi tek kullanımlık kullan-at menüleri tercih edebilirsin şefim.

Dijital menülere alışma süreci biraz sancılı olabilse de zamanla hem işletme hem müşteri açısından daha pratik bir hal alıyor. Ayrıca bu tarz faydalı yenilikleri ve çok daha fazlasını keşfetmek için Unilever Food Solutions tarafından hazırlanmış olan Normalleşme Döneminde Restoranlar İçin 10 Altın Kural-Ürün-Reçete rehberini indirip göz atabilirsin.

Diğer konseptlerimizi incelemek için tıklayın.