Menü

Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

Müşteri Memnuniyetinin Sağladığı Yararlar

Otelden güzel anılarla ayrılan misafirlerin aynı oteli tekrar tercih etme olasılığı artıyor. Otel işletmelerinde hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerine etkisi yadsınamaz bir gerçek. Misafirlerine sunduğun otelcilik hizmetleri onun beklentilerini karşılayarak tekrar bu hizmeti satın almasını sağlıyor. Teknoloji büyük hızla gelişse de en iyi reklam ve pazarlama yöntemleri arasında kişiler arası tavsiyeler hala önemini koruyor. Verdiğin hizmet sayesinde müşteri sadakati yaratabilir ve misafirlerinin yakın çevrelerine otel hakkında olumlu geri bildirimler vermesini destekleyebilirsin.

İşletmenin uzun süre ayakta kalması için sadece bir sezon kara geçmesi yeterli olmuyor. Uzun soluklu bir gelir elde etmek istiyorsan hizmet sektörünün belki de en zor alanlarından biri olan otelcilikte beklentileri yakalamalısın. Misafirlerin otelinden isteklerini karşılayarak tatminkâr bir şekilde ayrılabilmesi tamamen senin ellerinde. Otel misafirlerinin temel beklentileri arasında konfor, güvenlik, keyifli aktiviteler ve zengin yeme-içme seçenekleri ilk sıralarda yer alıyor. Tüm bunlar standart seviyede bir otelin sağlaması gereken en temel kriterler. Bu kriterleri karşılamanın yanı sıra fark yaratan unsurlarla işletmeni sıra dışı bir hale getirmelisin. En küçük detayları bile misafirlerin için bir ayrıcalığa çevirebilirsin. Otel işletmesinin asıl farkını ortaya koyan incelikli detaylar ile misafirlerinin otelde kaldıkları süreci unutulmaz bir hale getirebilir, bir sonraki seyahatlerini iple çekmelerini sağlayabilirsin.

Müşteri Memnuniyetini Sağlamak İçin Öneriler
 

  • Uzun bir yolculuk sonrası otele gelen misafirlerini check in esnasında bekletmemek önemli bir artı. Vakit kaybetmeden misafirleri odasına almalı ve dinlenmelerini sağlamalısın. İlk izlenim her alanda olduğu gibi otelcilik sektöründe de önemli. Misafirlerinde yarattığın kötü bir ilk izlenim, silinmesi oldukça güç bir hale gelebiliyor.
  • Çağımızın en çok kullanılan iletişim araçlarından biri olan internet kullanımını otel içinde ücretsiz hale getirmen müşterilerin memnuniyetini artırmanın en kolay yollarından biri. Teknoloji çağında, internet erişimi sağlayamayan işletmeler, müşterilerden eksi puan alıyor.
  • İşletmeni daha çok tercih edilebilir hale getirmek için ücretsiz transfer hizmeti de sunabilirsin. Müşteri memnuniyeti açısından oldukça önemli bir detay olan transfer hizmeti, pek çok müşterinin otel seçerken aradığı kriterler arasında yer alıyor. Transfer hizmetini sadece havaalanı ya da otobüs terminali ile sınırlamaman, ek olarak şehir turları hazırlaman müşteri memnuniyeti hanene artı puan kazandırıyor.
  • Otelcilikte müşteri memnuniyeti için unutulmaması gereken bir diğer ayrıntı da çocuklu aileler. Çocuklu aileler, tatile çıkmadan önce otelin çocuklar için uygunluğunu da araştırıyor. Odaların elektrik prizlerinin korunaklı olması, çocuk havuzu, restoranda çocuk menüsü sunulması, çocuklar için aktivitelerin yapıldığı mini club gibi küçük detaylar çocuklu ailelerin beğenisini kazanıyor. Odalarında çocuklar için beşik ve mama ısıtıcı gibi cihazlar barındıran oteller, ebeveynlerin hoşuna gidiyor ve tercih edilme olasılıkları artıyor. Buna ek olarak check in sırasında çocuklara yönelik boyama kitapları, küçük balonlar gibi küçük hediyeler sunabilirsin.

Müşteri memnuniyetini sürekli ölçerek ve memnuniyet seviyesini artırmak için yenilikler yaparak misafirlerinin yüzünü güldürebilir, işletmenin büyümesine katkıda bulunabilirsin.

Rama Krema

Kremalı makarnada Rama Krema’dan daha iyisi yok.* UFS güvencesiyle satın almak için hemen tıklayın!

Daha Fazlasını Görüntüle
26 316
₺26,37 Ürün Fiyatı

Diğer konseptlerimizi incelemek için tıklayın.