Menünüzde dikkat çekecek bağışıklık destekleyici besinler | Unilever Food Solutions
Menü

Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

Sağlıklı kalmada beslenmenin rolü yadsınamayacak kadar büyüktür. Bu nedenle, sağlıklı bir bağışlık sistemini desteklemeye yardımcı değerli mineral ve vitaminleri içeren malzemelere ilişkin genel bir değerlendirmede bulunduk.  Misafirler Koronavirüs salgını nedeniyle özellikle sağlıklı kalmanın yolları hakkında farkındalık sahibi olacağından, bu besinleri menünüzde ön plana çıkarmaya dikkat edin. 

 

Bağışıklık sisteminiz A, C, D, B6 ve B12 vitaminleri, demir, çinko, folik asit, bakır ve selenyuma ihtiyaç duymaktadır. 

Bağışıklık fonksiyonunu destekleyen vitamin ve mineral kaynakları

A Vitamini

  • Kırmızı tatlı patates
  • Kale Ispanağı
  • Moringa 
  • Pancar yaprağı
  • Su yosunu
  • Çin lahanası
  • Su teresi

Çinko

  • Börülce
  • Adzuki fasulyesi
  • Soya fasulyesi
  • Bambara yer fıstığı
  • Kenevir tohumu
  • Mercimek
  • Bakla
  • Yabani pirinç
  • Maş fasulyesi
  • Susam tohumu
  • Kara fasulye
  • Fonio Kamut
  • Horasan buğdayı

C Vitamini

  • Kale
  • Kırmızı lahana
  • Hünnap kökü
  • Moringa
  • Çin lahanası
  • Su teresi
  • Marama fasulyesi
  • Maydanoz kökü
  • Su yosunu
  • Kırmızı tatlı patates
  • Pancar yaprağı
  • Beyaz turp
  • Ispanak
  • Balkabağı çiçeği
  • Yam fasulyesi
  • Bamya
  • Rapini (Brokoli rabe)
  • Karnabahar

Su, insan yaşamının temelidir.  Misafirlerinize su ikram edin. Restoranınız hala çalışıyorsa, masalara ücretsiz olarak su koyabilirsiniz.

Aynı zamanda çay içmenin iç organların sağlığını ve grip gibi yaygın enfeksiyonlara karşı direnci arttırarak bağışıklık üzerinde faydalı etkiler yarattığını öne süren bazı kanıtlar da bulunmaktadır. Dolayısıyla, menünüzde sunduğunuz bitki çayı seçimlerinizi ön plana çıkarmaya dikkat edin. 

Bağışıklığı güçlendiren bitkiler:

  • Kuşburnu
  • Zencefil
  • Zerdeçal
  • Ihlamur
  • Mürver çiçeği
  • Kirpi otu

Tariflerinizi sosyal medyada tanıtın

Örnek: Yemeğinizin bir fotoğrafını “Karnabaharla hazırlanan bu tarif C vitamini bakımından oldukça zengindir. C Vitamini bağışıklık sisteminizin sağlıklı bir şekilde fonksiyonunu devam ettirebilmesi için oldukça önemlidir” açıklamasıyla paylaşın. [teslimat ortağınızın adını yazın] ile şimdi sipariş verin. #bağışıklık