Şef Rob’un hemen alınması gerektiğini düşündüğü 7 önlem | Unilever Food Solutions
Menü

Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

  1. Hijyen  - Ekibin gıda işleme sırasında ekstra önlemleri alıp almadığını kontrol etmek ve izlemek adına her bir vardiya için bir şampiyon görevlendirin.
  2. Çalışan güvenliği - Personeli düzenli olarak kontrol edin, iyi hissetmediklerinde işe gelmek zorunda olduklarını düşünmemelerini sağlayın ve evde kalmanın herhangi bir problem olmayacağına dair güvence verin.
  3. Müşterilerle iletişim -  Müşterilerinize açık olun ve güvenliklerini sağlamak için önlemler aldığınızı söyleyin.
  4. Daha davetkar ortam – Dokunmatik ekranları ortadan kaldırın, birkaç masa kaldırarak daha fazla alan yaratın.
  5. Paket Servis Hizmeti -  Mevcut iş modelinizde yoksa ekleyin. Kaybedilen bahşişleri telafi etmek için restoran çalışanlarının katılımını teşvik edin. Elinizde sipariş paketlerinden çok miktarda bulundurun.
  6. Menü düzeni – En iyi yemeklerinize bağlı kalın, SST'leri (sınırlı süreli teklifleri) ve günün yemeği seçeneklerini erteleyin, bu sayede daha az envanter kaybı yaşamış olursunuz.
  7. Self servis alanları – Baharat bölümlerini, büfe veya salata barlarını kaldırın; ihtiyacınız varsa servis etmek için personel görevlendirin veya PC’lere taşıyın.
PAKET SERVİSE geri dön