Menü

Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

Son birkaç yılın en hassas konularından biri temizlik oldu. Özellikle pandemi döneminde işletme ziyaretlerinde tedirginlik yaşayan tüketiciler, yalnızca hijyen konusunda güven duydukları yerleri tercih etmeye başladılar. Virüsün yayılmaması için bilinçlenen tüketici, tüm yeme içme ve temas noktalarında geçmişe kıyasla çok daha fazla özen gösterdi. Günlük hayatı derinden etkileyen temizlik konusu, işletme sahipleri için de önemini artırdı. Hem temizlik standardını yükseltmek hem de müşteri memnuniyetine katkıda bulunmak isteyen işletmeler yeni arayışlara girdiler. Bu arayışlar temizlik operatörlerine güven verdiği gibi işletmeciye de güven vermeliydi. İşte Unilever Professional tam da bu noktada hayatımıza girdi ve yıllardır son tüketiciye güven veren ürünler, artık ev dışı tüketimde yer almaya başladı. 

“Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları”

Türkiye’nin en sevilen temizlik markalarını özel ve daha güçlü formüllerle ev dışı tüketime de taşımak istediklerini belirten Mavi, “Profesyonel Temizlikte Uzman Güç mottosuyla çıktığımız bu yolda, uzmanlığıyla güven veren ve aynı zamanda da etkili sonuçlarıyla temizlik operatörlerinin hayatını kolaylaştıran bir marka yaratmayı amaçladık.” diyor ve sözlerine şöyle devam ediyor “Bunu yaparken de pazarın ihtiyaçları ve ürünlerin kullanım alanlarını düşünerek ürün ailesini, ihtiyaçlara göre özel olarak dizayn ettik. Profesyonel temizlikte profesyonel sonuçlar yakalamak isteyen işletme sahiplerini, hızlı ve etkili çözümler sunan, aynı zamanda da maksimum fiyat/performans dengesi sağlayan Unilever Professional ürün portföyümüzle buluşturduk. Portföyümüzü profesyonel temizlik pazarının ve operatörlerinin ihtiyaçlarına göre dizayn ettik. Domestos Professional Çamaşır Suyu buna güzel bir örnek olur. Mutfak alanlarında çamaşır suyu kullanma ihtiyacından yola çıkarak, yemek hazırlanan yüzeylerde kullanıma uygun ve patentli teknolojimizle Mutfaklara Özel Çamaşır Suyu’nu çıkardık. Ayrıca dermatolojik olarak test edilen tüm ürünlerimizden oluşan ürün grubumuzda Cif Professional Güçlü Yağ Çözücü de parfüm içermeyen özel formülüyle %100 Cif gücünü profesyonel mutfaklara da taşıyor.”

Yılmaz Tokgöz de markanın iletişim stratejisini şöyle anlatıyor, “Unilever Professional olarak hem ürünlerin kullanım alanlarını hem de kullanım talimatlarını hedef kitlemize çeşitli içeriklerle sunuyoruz. Ürün ailemizde yer alan her bir ürünü daha yakından tanımak isteyen işletme sahipleri, satın almacılar ve temizlik sorumluları bu kısa ve açıklayıcı içeriklerle pratik bilgiler ediniyorlar. Aynı zamanda yazılı içerikler aracılığıyla profesyonel temizlikte sıkça yaşanan sorunları ele alıyor ve getirdiğimiz kesin çözümlerle hem temizlik operatörünün hem de işletmecinin hayatına dokunmuş oluyoruz. Bu yazılı içeriklerdeki hikayelerden ilham alan operatörler, ürünü nasıl kullanmaları gerektiğini, kullanım okazyonlarını ve ürünün getirdiği avantajları ilk elden öğreniyorlar.”

“Daha yüksek performans”

Yıllar içerisinde Cif’lemek teriminin hayatımızın bir parçası haline geldiğini, evlerimizde uzun yıllardır güvenle kullandığımız lider temizlik markaları Cif ve Domestos’u profesyonel temizlik kategorisine göre yeniden ve daha güçlü olacak şekilde formülize ettiklerini belirten Tokgöz, “Daha fazla kullanım kolaylığı ve yüksek performans sağlayan seçeneklerimizle işletmelerin farklı noktalardaki temizlik problemlerine kesin ve kalıcı çözümler getiriyoruz. Bunu da Domestos Professional Çamaşır Suyu ürünleri ile mutfaktan banyoya her alanda anında ve uzun süreli hijyen sağlayarak, Cif Professional Mutfak ürünleri ile yağları ve kirleri %100 çözüp hızlı durulama ve kurulama teknolojileriyle zaman kazandırarak ve Cif Professional Çok Amaçlı Yüzey Temizleyici ürünleri ile de hem en zorlu lekelerde bile kusursuz sonuçlar yaratarak hem de kullanım alanlarında hijyen sağlayarak yapıyoruz.” ifadelerini kullanıyor.